Best . Party . EVER !!!

O sa incep prin a va ura un calduros ,, La multi ani ” in prima zi de vara tuturor copiilor si celor care mai au inca suflet de copil! Nu pot sa cred ca mai sunt decat doua saptamani de scoala , dupa care dau examenele si apoi pot sa iau in sfarsit vacanta… Si tousi,asta acum nu mi se mai pare o idee atat de atragatoare… De ce? Pentru ca aseara am avut banchetul, ultima petrecere din acest an scolar ( ultima oficiala , cred 😕 ) si am realizat in sfarsit cat de mult m-au influentat acesti patru ani de generala si acesti oameni absolut minunati pe care sunt mandru ca ii pot numi ,, prieteni ”.

Datorita lor , in mare masura , cititi blogul acesta ( deoarece daca nu erau ei , probabil nu as fi crezut in talentul meu ) si ei m-au facut sa ajung ceea ce sunt astazi. Ei mi-au modelat personalitatea in acesti patru ani si am reusit sa scap de o multime de parti rele ale mele. Asa ca acestor oameni nu pot decat sa le multumesc ca au fost alaturi de mine si nici nu  am cuvinte sa-i descriu. Totul s-a terminat atat de repede (*melancolic*). Daca i-as fi inventat eu i-as fi facut exact cum sunt acum …

Dar destul cu dramatismul. Banchetul s-a terminat de dimineata pe la 3:15 dar n-am reusit sa adorm pana la 4:30. De asemenea am facut o gramada de poze si am inbratisat mai multe persoane intr-o noapte decat in tot anul :)) Mai jos va las cateva poze de aseara … (Unele poze sunt cam neclare , sorry.)

1040_170787979756191_534688780_n

485883_170787836422872_1670788692_n

971791_170787619756227_402612891_n

10177_458461424246599_1452303305_n

2013-05-31 24

Si acum … o poza pe care am facut-o cu castigatoarea concursului de miss. Din nefericire poza aceasta a iesit cea mai neclara … Puteti sa ii urati La Multi Ani caci vineri a fost ziua ei 🙂

2013-06-01 02

Si in final un colaj cu toate momentele AWSOME in care m-au tarat prietenii 🙂 De-asta sunteti cei mai tari 🙂

erttt

Si am tot avut melodia asta cantandu-mi toata ziua in gand … Chiar se potriveste cu ce simtim toti acum 😦

3 gânduri despre „Best . Party . EVER !!!

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

