Music … my inspiration ! (22)

Ce mai faceti , devoratori ? Eu am astazi liber ca sa ne putem pregati de banchetul de diseara. Sunt curios si totusi putin nervos de cum va fi diseara. Vom fi o sala intreaga de nebuni petrecareti si profesorii 😉 Hai ca o sa iasa tare. Pe langa asta, in loc sa mai stau in pat ascult muzica. Si chiar am ce asculta avand in vedere ca toti artistii s-au gandit sa isi lanseze melodiile si sa dea lovitura. Am descoperit atat de multe dimineata asta, dar o sa vi le prezint pe cele trei foarte difuzate la radio.

Incepem cu Emeli Sande si a ei ,, Beneath Your Beautiful ”. Eu unul o iubesc pe Emeli si melodiile ei. Am avut un proiect la muzica despre compozitorul preferat si am scris despre ea. Referitor la piesa,ce pot sa mai spun, geniala. Mai ales stilul in care Emeli scrie o piesa si mesajul. Si faptul ca a facut aceasta piesa sa nu para comerciala ( fara efecte de club si celelalte ).

A doua melodie pe care v-o arat este „ Crazy Kids ” de Ke$ha. Toti suntem tineri si nebuni deci trebuie sa ascultati neaparat melodia asta – iti va schimba cu siguranta starea de spirit -. Si toate astea in stilul specific al lui  Ke$ha care s dat cu siguranta lovitura anul acesta cu atatea melodii bune. Bravo,Ke$ha!


Si  termin acest articol cu cine alta , daca nu Jessie J ? Cu o schimbare de look si o piesa fresh , Jessie J s-a intors . Piesa se numeste „Wild „. Melodia este foarte tare si Jessie are o voce foarte puternica asa ca succesul este garantat. Va las sa va bucurati de melodii 🙂

dev logo

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

