In my mailbox #3

in my mailbox

Hei, devoratori 🙂  Ce mai faceti ?? Eu tocmai am scapat de teze si de groaznicele biletele la matematica  si o sa fiu putin mai liber o perioada … Asta insemnand ca peste 2 saptamani  termin scoala si apoi dau examenele. Grrr! Imi pare rau ca nu am reusit sa imi tin promisiunea si sa fac pagina de Facebook blogului , dar promit ca ma voi revansa oricand dupa 26 iunie. Am sa va arat in schimb o noua carte care mi-a venit astazi de la Bookdeporitory, din Marea Britanie … Este vorba despre „Counting Backwards„ de Laura Lascarso. Imi amintesc ca v-am vorbit de cartea asta acum ceva timp la o rubrica ,, Want to read ” si acum o sa ajung sa o si citesc … Vedeti,am relatii … :> Doar glumeam,am contactat-o pe Laura si ea s-a aratat incantata sa lase blogul Devoratorul de carti sa promoveze aceasta carte , asa ca pe langa recenzie si interviu cu autoarea o sa aveti parte si de o premiera pe blogul meu : traducerea primelor doua capitole in romana , prin bunavointa autoarei. Thank you so much ,Laura! This book totally make my day ! Sper sa va placa cartea la fel de mult ca mie…

2013-05-29 20.54.45

2013-05-29 20.56.31

2013-05-29 20.57.27

Asta a fost tot deocamdata … Revin cu vesti si cu mai multe surprize. Continuati sa urmariti blogul , devoratori 😉

2 gânduri despre „In my mailbox #3

    • Multumesc mult pentru urare ! Cat despre carte , am inceput deja sa o citesc si ma voi apuca in curand si de traducerea primelor doua capitole. Te asigur ca aceasta carte merita toata atentia pe care o primeste si speram publicarea ei in Romania in viitorul apropiat.

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

