Ce ziceti despre … ? (6)

Pentru rubrica de azi am ales o carte foarte discutata in Romania. Cei care au citit-o sunt impartiti in doua tabere : cei care considera cartea destul de buna si cei care considera cartea foarte plictisitoare . Este vorba despre … *tobele* … Blestemul focului de Chloe Neill. Nici nu mai este nevoie sa va intreb daca ati auzit de ea, pentru ca ideea principala este daca aceasta carte este rea sau foarta buna. Eu inca nu sunt hotarat.

blestemul-focului-1

 

  Descriere :

Lily Parker este trimisă de părinţii ei la o şcoală particulară elitistă din Chicago. Gaşca fiţoaselor de la Sfânta Sofia este însă mai dificil de suportat decât cerinţele academice. Ciudata Scout, singura care se distinge de restul colegelor sale, dispare noaptea în subsolurile clădirii. Urmărind-o, Lily află că noua sa prietenă face parte dintr-un grup de adolescenţi rebeli, cu puteri magice, care au sarcina de a proteja oraşul de vampiri, demoni şi Secerători. Ar vrea să le vină şi ea în ajutor, numai că va avea de înfruntat blestemul focului…

Parerea mea :

!!! Inainte de a citi parerea va rog cititi asta : Acest fel de articol nu este unul cu caracter de recenzie. Este doar parerea mea generala despre o carte , iar cei care nu mi-o impartasesc sunt rugati sa mi-o respecte. Va mutlumesc !!! Acum,serios. Vorbim despre Chloe Neil , cea care a scris seria Chicagoland Vampires, serie pe care o astept in Romania de un an. Nu este cea mai sclipitoare carte dar nu mi se pare nici cea mai rea. Cel putin, erau cateva faze care chiar mi s-au parut interesante , iar Scout este unul dintre cele mai amuzante personaje pe care le stiu. Trebuie sa recunosc ca uneori Chloe mai insita pe descrieri interminabile si cam fara rost sau pune tot felul de dialoguri in unele secvente in care se presupune ca nu ar trebui sa fie dialog , dar este ceva diferit de ceilalti autori. Toata lumea se fereste sa cumpere si sa citeasca aceasta serie si nu prea imi dau seama de ce. Probabil ca daca nu ma informam despre carte si nu ajungeam sa citesc din ea le-as fi sustinut punctul de opinie, dar acum lucrurile stau altfel si chiar va recomand sa cumparati cartea pentru ca unora o sa va placa la nebunie, iar altii cel putin o sa considere ca a fost interesanta. Oricum ar fi , este o carte buna careia merita sa-i acordati o sansa… 🙂

_____________________________________________________________________________________

   Tu ce parere ai despre Blestemul focului ?

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

