Eurovision 2013 Review : Final

tumblr_mmmk2uSont1rvxsq6o1_1368259880_cover

Sincer ma bucur ca s-a terminat Eurovision si asta este ultima postare , deoarece in ultimul timp am ascultat prea multa muzica si acum vreau doar putina liniste. Sunt obosit , pentru ca am stat aseara sa vad cine castiga. M-am tot gandit cum o sa fac aceasta ultima postare ( Nu o sa va mai arat toate piesele inca o data – Ce rost ar mai avea ? Plus ca postarile acestea sunt prea lungi … -) O sa va arat doar piesele de pe pozitii inalte si cele care meritau pe pozitii inalte , mai ales cele care au ajuns direct in finala. Asa ca … ultima postare Eurovision din 2013. Enjoy !

ROMANIA ! Locul 13. Am fost cam dezamagit ca nu ne-a dat nimeni 12 puncte, cu toate ca Romania a avut cea mai inedita intrare de anul acesta. Am fi meritat si noi ceva mai sus ( Macar in top 10.) La anul poate ne descurcam mai bine si trimitem si noi pe cineva putin mai cunoscut ca INNA ( Ok,ok,nu INNA , am inteles !!)

MOLDOVA ! Locul 11. Aliona s-a descurcat destul de bine anul acesta si daca mai primea 14 puncte intra in primii 10. Oricum , eu sunt mandru de ea si de Moldova. Sa lasam toate supararile ca nu ne-au dat 12 puncte pentru ca nici nu prea le-am meritat ( Italia nu ne-a dat , Spania nu …)

BELGIA ! Locul 12. Melodia mi se pare destul de buna si daca Eurovisionul nu era influentat de vecini si strategii politice probabil ar fi ajuns ceva mai sus … Nici macar nu vreau sa aud de poracria Ungariei care a ajuns  pe locul 10.

OLANDA ! Locul 9. Atat de mandru de Anouk. In primul rand Olanda n-a mai fost in finala de noua ani, iar acum cand a venit Anouk a iesit pe locul 9. Asta inseamna o piesa buna si linistitoare …

Italia! Locul 7. Italia are o piesa frumoasa , fara dansatori , fara vocalisti in spate , fara spectacol de lumini , doar esentialul. Totusi, nu pot sa cred ca nu ne-au dat decat 1 punct , dupa tot timpul in care noi am punctat Italia.

Grecia locul 6… Nu pot sa cred ca a luat locul 6 ( Parerea mea este ca piesa este destul de slaba). Rusia locul 5 … Draguta piesa ! Norvegia locul 4 … dragut spectacol de lumini ! Sarim la …

Ucraina ! Locul 3. Chiar am fost fericit pentru Ucraina. Are ceva special si o voce foarte buna . La un moment dat am crezut ca Ucraina va castiga , dar a trecut repede 😉 Oricum, felicitari Ucraina.

Azerbaijan ! Locul 2. Va pot spune doar atat Azerbaijan a obtinut rezultatele : locul 5 in 2009 , locul  4 in 2012 , locul 3 in 2010 , locul 2 in 2013 si locul 1 in 2011 , ceea ce inseamna ca Azerbaijan are o influenta puternica asupra Eurovisionului …

Ah! Asteptati sa aflati castigatorul. Aflati ca sunt o persoana malefica si o sa va mai adaug cateva piese, doar din pur sadism ( Glumeam! O sa va adaug doar cateva piese si apoi o sa va spun si castigatorul :))

Spania! Locul 25. Una din piesele care s-a calificat direct in finala. Nu pot spune ca este o piesa foarte buna , dar este o piesa bunicica. Din pacate , Rachel , solista lor nu are o voce prea puternica si de aceea melodia se aude asa de ciudat. Finlanda locul 24 …

Franta! Locul 23. De obicei nu-mi plac piesle din Franta , dar asta a fost SO FUCKING EPIC !  Din nefericire am uitat sa votez aceasta piesa … Dar Amandine ramane in inima mea. Primul cantec in Franceza care ma face sa dansez prin casa. Si eu de obicei sunt destul de sceptic cand vine vorba de franceza.

Germania! Locul 21. Cea mai mare surpriza neplacuta de la Eurovision de anul acesta. Piesa asta era una dintre preferatele mele. Don`t you see? It`s Cascada!!  Cascada care a fost in toate topurile din lume si ma asteptam sa fie in top 5. CUM NAIBA SA IASA PE LOCUL 21 ?! Eurovision , are u crazy? Eu am votat aseara Cascada 😦

UK! Locul 19. Bonnie Taylor. O iubesc! Si Europa o iubeste , cu toate astea a ajuns pe locul 19. Bonnie este o veterana a muzicii si cu totii am crescut pe ritmul ,, Holding Out for a Hero ” sau ,, Total Eclipse of My Heart ”. Ador ,, Belive in me ” si speram la mai mult … Cu toate astea ANGLIA mereu a avut melodii pe ultimele locuri.

Suedia ! Locul 14. Tara gazda de anul acesta s-a clasat imediat sub Romania . Sincer nici eu nu ma asteptam la un punctaj bun pentru ca desi melodia este buna , nicio tara nu s-a simtit obligata sa voteze pentru Suedia , doar pentru ca ea este tara gazda.

Alte tari care s-ar putea sa va intereseze :

Belarus – locul 16.

Estonia – locul 20.

Lituania – locul 22.

Irlanda – ultimul loc , 26.

Of,bine! Nu mai puteam prelungi suspansul la nesfarsit …

Danemarca ! Locul 1. Nu pot spune ca a fost o surpriza . Eu,cel putin stiam de o luna ca Danemarca o sa castige . O melodie speciala , dar totusi … Mi se pare cam plictisitor ca anul trecut sa castige Loreen, iar anul asta Danemarca. Poate la anul o sa se intample  o minune si o sa castige o tara la are nu se astepta nimeni … Oricum , pana tunci , la anul  ne vedem in Copenhaga , capitala Danemarcei.

Acestea au fost recenziile Eurovisionului  de anul acesta … O sa fac urmatoarele trei in 2014 :))) Ha ha.

   the end.

dev logo

 

Un gând despre „Eurovision 2013 Review : Final

  1. nu se pucteaza calitatea ci interesele geopolitice! rusine Eurovision! mereu ma simt scarbita dupa ce il vizionez dar in fiecare an ma astept la o schimbare…..care nu mai vine! Romania se vede ca este o tara renegata de Europa!

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

