Eurovision 2013 Review : First Semifinal

tumblr_mmmk2uSont1rvxsq6o1_1368259880_cover

Nu stiu daca ati observat sau nu,dar sunt un mare fan al concursului european Eurovision. Urmaresc de cativa ani cu sufletul la gura si daca ti ratat semifinala de aseara,o sa va fac o recenzie a melodiilor care merita ascultate si melodiilor care nu merita ascultate. Acesta va fi un post cam lung,asa ca o sa incerc sa rezum tot ce s-a intamplat aseara in MALMO, capitala Suediei.

Incepem cu inceputul. Reprezentanta Austriei , Natalia Kelly a cantata o piesa superba cu mesajul ,, Tu vei straluci”. Adoram piesa de cand am ascultat-o prima data acum cateva saptamani. Din nefericire, fara finala pentru Austria anul acesta. So sorry,Natalia!!!Maybe next year you will shine 😦

O sa sar peste Slovenia si Croatia fiindca piesele acestor tari mi s-au parut pur si simplu plictisitoare. Amintesc ca nici anul acesta Slovenia si Croatia nu s-au calificat 😐 Estonia. Da,pai, Estonia anul acesta a avut o balada ( la fel ca anul trecut si ca in anul precedent si ca in…) dar anul acesta a fost una destul de buna. Cu cat o ascult mai mult cu atat incepe sa-mi placa, desi nu inteleg o iota din ce spune Britgit.

Danemarca ! BEST.PERFORMANCE.THIS.YEAR. Danemarca este una dintre preferatele concursului de anul acesta ( Din intamplare este si preferata mea.) O melodie atat de puternica incat deja se banuieste ca Emmelie va fi castigatoarea Eurovisionului de anul acesta,dar eu astept sa vad finala. DA , NORMAL CA A AJUNS IN FINALA !!! Melodia este atat de EPICA.

Imi pare rau ca trebuie sa sar peste Montenegro,dar am promis sa pun cele mai bune melodii in acest post,iar melodia de hip-hop de anul acesta nu m-a impresionat.Daca sunteti totusi curiosi dati un SEARCH pe YOUTUBE. Ucraina! La fel ca Danemarca este una dintre preferatele de la Malmo de anul acesta si melodia este absolut superba. Cu siguranta la finalul concursului va fi clasata in top 10.

O alta melodie care merita ascultata este aceea a Olandei. Olanda a avut o melodie foarte emotionanta anul acesta. Si Anouk s-a calificat in finala cu melodia ,,Birds”. Am melodia pe telefon si ma duce cu gandul la o carte de moster . Nu stiu de ce, dar este geniala.

Melodia Irlandei este OK. Nici rea , dar nici foarte buna, undeva pe la mijloc. Nu-s fan,dar merge.

Sar peste Cipru, sa-mi fie iertat. Cipru este another love ballad iar anul acesta este plin de love ballad. Ajungem la Lituania. La inceput melodia mi se parea plictisitoare,dar acum ca am auzit-o live nu este deloc rea. Lituania a trecut in finala si sincer chiar sunt curios pe ce loc o sa se claseze. And HATERS GONNA HATE THIS :))

Belgia este o tara a carei melodii o ador anul acesta. Atata versurile cat si coregrafia. Nu eram sigur daca Belgia se va califica,dar aseara mi s-a facut o surpriza placuta,iar Love Kills este in finala! Uraa! Doar ascultati-o si o sa intelegeti.

Belarus! Nu ma simt vinovat pentru ca imi place melodia asta. Merita in finala si sunt bucuros ca artista din Belarus a concertat si pe scena din Romania. Sunt curios pentru finala…

Rusia! Eleganta,rafinament,emotie. Ador melodia. M-a impresionat ca artista Rusiei a plans pe toata durata piesei. Chiar merita sa ajunga in finala,desi nu stiu ce sa mai cred despre Russia dupa babutele de anul trecut. Toata treaba asta cu haz apoi sentimente nu-mi suna prea bine.

De ce Eurovision?De ce :(( Poti sa trimiti in finala artisti precum Irlanda fara o voce extraordinara dar intorci spatele adevaratelor talente … Moje 3 din Serbia erau printre preferatii mei , iar acum nu le voi mai putea asculta in finala, desi piesa era cu totul una speciala.

Si am lasat melodia asta pentru final.Moldova. Aliona Moon. Canta in romana. O prestatie incredibila , cu efecte 3D si o interpretare care te lasa cu rasuflarea taiata. Moldova are anul acesta unul dintre cele mai bune momente si ne reprezinta mai bine tara decat reprezentantul nostru Cezar. Va las sa savurati aceasta melodie …

                                                                           … to be continued …

dev logo

3 gânduri despre „Eurovision 2013 Review : First Semifinal

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

