Why we love GLEE ? Best GLEE CLUB scene XD

S-a terminat… Dupa noua luni de la inceperea sezonului patru acesta s-a incheiat. Nu-mi vine sa cred ca au fost noua luni . Totul s-a terminat atat de repede. Episodul 04×22 ,, All or nothing ” incheie tumblr_mmkbclazTE1qfgg1ao1_250 sezonul patru al serialului , iar sezonul cinci nu am nicio idee cand o sa apara. A fost atat de intens. Cand New Directions au urcat pe scena la Regionale am simtit ca sunt acolo alaturi de ei. De aproape trei ani urmaresc acest serial si pot sa spun ca mi-a schimbat viata. M-a invatat sa apreciez muzica si sa-i accept pe cei din jurul meu asa cum sunt, sa nu incerc sa-i schimb. Pentru ca GLEE a fost intotdeauna despre acceptare, o lectie de viata. Fiecare personaj are o poveste si toti ne regasim intr-una dintre ele. In aceasta zi,am simtit cum serialul meu preferat se schimba. S-au intamplat atatea. Nici nu pot sa ma gandesc. A fost auditia lui Rachel pentru Funny Girl si nu am aflata daca a luat rolul sau nu. Santana, Mercedes,Mike,Kurt,Sugar,Joe si Emma  s-au intors toti la New York si vreau atat de mult ca vechea distributie sa se intoarca ( inclusiv Diana Agron 😦

tumblr_mmkgygTcKn1qzmvoio1_250      In acest episod dupa epica performanta a ,, Gangnam Style ” la Zonale , GLEE ajunge la Regionale unde ii au de infruntat pe Hoobiedadies , un alt club muzical. Am fost atat de emotionat pentru episodul acesta fiindca se canta unele dintre melodiile mele preferate:,,Clarity ” ,, Hall of Fame ”. Dar pana atunci … Rachel da proba la New York. Britanny reuseste uriasa performanta de a lua 0 puncte la testul SAT, ceva nemaiauzit in istorie, iar cei de la MIT considera asta genialitate ( asadar Brittany este un geniu si este acceptata la MIT – foarte logic,nu? Da,de-asta imi place GLEE…) si de asta considera ca le este superioara tuturor. Normal ca Santana se intoarce de la New York sa puna lucrurile la locul lor. Sugar si Jake se intorc (Slava Domnului!) in serial dupa o lunga pauza. Si tot in acest episod aflam ca tatal copilului lui Sue este ultracelebrul Michael Bolton,cantaretul.Si cel mai important aflam cine este misterioasa Kate.Ryder afla in sfarsit. Sunteti curiosi??? *pam pam pam* Este Unique. Sincer,nu a fost o surpriza prea mare. Ma asteptam la asta,inca de la inceput dar nu ma asteptam ca Ryder sa paraseasca GLEE CLUB. Am citit undeva pe net ca el,Blaine si inca cativa (Sugar?Joe?) vor disparea din serial sezonul viitor.

tumblr_mmkd3ve6Eu1qfkl8co3_250 In acest episod ca invitat special apare Jessica Sanchez ( probabil ca nu va suna cunoscut , dar este tipa care s-a clasat pe locul doi la American Idol). In fine, are un timbru deosebit si mi-ar placea sa o mai vad in serial in sezonul 5 dar sunt slabe sanse. Acum,dac-ar fi  sa aleg personajul care m-a impresionat cel mai mult in tot sezonul este vorba de Santana. Evolutia ei pe parcursul acestui sezon a fost remarcabila si trebuie sa admit ca ea poate canta orice meldie. Iar in acest episod toti m-au impresionat, mai ales Santana. Dar totusi, producatorii puteau a puna mai mult efort in personajul lui Rachel ( Nu poate avea decat cinci minute in tot episodul – e de necrezut– ). A fost un sezon foarte bun, nu ma asteptam sa fie chiar atat de bun. Imi plac noile personaje… Nu le vor putea inlocui niciodata pe cele vechi dar tot sunt mai bune decat nimic.

tumblr_mml8dxMM1j1s2zn3vo3_r1_250

tumblr_mml8dxMM1j1s2zn3vo9_r1_250   Asta nu inseamna ca acum ca sezonul s-a sfarsit nu o sa mai fac postari de acest gen pana in Septembrie,cand este posibil sa apara sezonul 5. O sa fac in continuare postari despre GLEE ( numai ca din pacate nu cred ca o sa mai reusesc sa fac saptmanal -in fiecare vineri) Asa ca nu va faceti griji. Voi lua la intamplare episoade din primele 3 sezona esi voi comenta asupra lor… Noile postari se vor numi ,, Why we love GLEE ? Back in time ” si prima o veti  putea vedea chiar saptamana viitoare. In seara asta aflam si cine este castigatorul celui de-al treilea sezon Romanii au talent 🙂

Full Performance of „To Love You More” from „All Or Nothing” | GLEE

Full Performance of „All or Nothing” from „All Or Nothing” | GLEE

Full Performance of „Hall of Fame” from „All Or Nothing” | GLEE

Full Performance of „I Love It” from „All Or Nothing” | GLEE

Full Performance of „Clarity” from „All Or Nothing” | GLEE

Full Performance of „Wings” from „All Or Nothing” | GLEE

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

