In my mailbox #2

in my mailbox

Asa cum v-am promis … o noua postare din categoria ,, In my mailbox ”. Din nefericire am fost nevoit sa duc la bunici  cateva achizitii de la LEDA , pentru a nu ma distrage de la invatat, asa ca n-o sa fie foarte multe carti in aceasta rubrica, dar sper sa va placa oricum 🙂 Ma revansez eu data viitoare,promit. Acum , doar cateva. Sunteti gata???

01

02

03

In colaborare cu Hot Key Books si cu ajutorul lui Matt Whyman am primit o copie ARC a noii carti a lui Matt , THE SAVAGES ‘. Cartea este peste asteptari si ma bucur ca blogul meu are sansa de a o promova si in Romania 🙂 ( De asemenea, puteti citi un interviu luat de mine lui Matt aici.You can order this amazing book after 6 July from Amazon. Thank you , Matt !!! And a special thanks for Hot Key Books !!! I can`t wait to start reading !

2013-05-08 20.27.13

2013-05-08 20.27.21

De la Jody Casella am primit un semn de carte cu autograf de la viitoarea ei carte ,, Thin Space ‘ ‘ Cartea va fi lansata in Septembrie anul acesta, deci sa nu uitati sa o adaugati pe lista de cumparaturi. Face toti banii!! Thank you, Jody!!

2013-05-08 20.27.40

De la editura LEDA mi-am achizitionat Orasul Oaselor de Cassanda Clare. Aceasta serie ma facuse curios de mult timp si m-am hotarat sa dau o fuga pe la librarie si sa mi-o cumpar. Este grozava! Am mai cumparat si ,, Jurnalele lui Stefan 4: Spintecatorul ” pentru ca o ratasem atunci cand fusese cu revista si nu vroiam sa am o serie incompleta.

Stiu ca nu sunt prea multe carti in aceasta postare dar sunt unele dintre cele mai bune.

dev logo

 

 

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

