Music … my inspiration ! (21)

Back !!! Imi pare rau ca nu am fost foarte activ in perioada sarbatorilor dar am fost sa-mi vizitez rude si celelalte. De obicei nu sunt un fanatic al sarbatorilor pascale dar cele de anul acesta au fost destul de reusite … (* moment poetic*) Clipele acelea cand se strange toata familia in jurul mesei si stau la povesti … Pe langa asta am avut si timp suficient sa citesc cate ceva. Am terminat volumul cinci din Academia Vampirilor si am citit primele o suta de pagini din volumul sase. Oh Doamne!!! Cartea este asa de buna. Oricum, pentru luna aceasta mi-am propus sa fac anumite schimbari si la sfarsitul lunii mai o sa incep sa lucrez la pagina de Facebook a blogului. Cu banchetul si examenele si scoala , nu-mi ramane atat de mult timp liber. Oricum, melodia aleasa este una dubstep de data aceasta . Se numeste ,, Summit ” si va dati seama ca daca gasesc o melodie de-a lui Skrillex in colaborare cu Ellie Goulding devine imediat melodia mea preferata.Enjoy!

P.S. Stiu ca este cam traziu dar va doresc tot binele si sa vi se implineasca toate dorintele! Cititorii blogului meu sunt cei mai tari 😉

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

