FunZONE : Plictiseala….. (postare facuta din plictiseala)

Suntem in asa-zisa saptamana libera cand mi-am propus sa ies pe afara , sa mai citesc , sa repet la chimie , sa invat sa fac clatite . Atatea lucruri productive, dar in loc de asta ce fac ? Navighez pe net…. Si sunt plictisit. Fooooarte plictisit. Tot astept sa-mi soseasca cartile , dar am vorbit cu una dintre autoare ieri si mi-a spus ca de-abia mi-a trimis-o , deci mai am muuult de asteptat. Asta inseamna ca o sa fac postarea cu ,, In My Mailbox … ” cu doar trei carti. Si o sa le adaug pe celelalte la urmatoarea postare cand o sa-mi soseasca.

Unde ramasesem ? A da.Plictiseala… Astept sa se faca ora doisprezece ca sa treaca postasul si sa vad daca mi-au ajuns cartile. Nu am citit prea mult in ultima vreme. Nus tiu exact de ce. Presupun ca nu am avut chef.  In afara de asta mai este o singura saptmana si sezonul 4 din GLEE se sfarseste. Eu unul sincer nu ma asteptam ca acest sezon sa fie atat de bun. La inceput cand am vazut noile personaje ( Cassandra, Brody , chiar si Kitty) mi-am zis ,, HELL NO ! ” dar vad ca pana la urma n-a fost atat de rau. Si apoi trebuie sa astept toata vara pana se filmeaza si sezonul 5 , care producatorii vor sa-l faca diferit.

Pana atunci… plictiseala.

tumblr_mm2h14crOJ1spt648o1_500

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

