Music … my inspiration ! (20)

Just another sunny day !!! Va vine sa credeti ca acum exact o luna au fost inchise scolile din cauza ninsorii ?? Mie nu. Oricum, am ajuns la postarea cu numarul 20 din ,, Music … my inspiration ! ”  Ura !  Am ales alte trei melodii care ma influenteaza . Prima am descoperit-o acum cateva zile si a devenit melodia mea preferata. Este vorba despre ,, Clarity ”  melodia lui Zedd featuring Foxes. A doua este deja cunoscuta ,, Hall Of Fame ” de la will.i.am & The Script. Iar ultima este ”Closer” de la Tegan & Sara. Sper sa va placa la fel de mult pe cat mi-au placut mie 🙂

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

