Music … my inspiration! (18)

Week-end!!! Asa ar trebui sa fie oficial dar suntem chemati si maine la scoala! ( Nu ma duc fiindca si profii ne-au zis ca ei nu vin.) A fost o saptamana frumoasa dar cam grea. La romana am avut in jur de treizeci de compuneri si nu cred ca mai rezist la inca o compunere gen ,, Ce te-a marcat in astia patru ani de gimnaziu ? ” Apropo , am scris despre atacul de la Boston si violenta in scoli iar toti colegii au scris despre certurile din calsa ( Ooops! ) Sa trecem direct la muzica. Cum v-am obisnuit , alte trei melodii pe care eu tot le ascult. O sa incep cu una dintre preferatele mele la momentul actual, Gabrielle Alpin ,, Panic Cord ”. Dupa Nina Nesbitt si Ed Sheeran , Gabrielle Alpin este o noua descoperire si ador muzica ei (English people do it right :))  A doua melodie este ,, Heart Attack ” si este ultima lansare a lui Demi Lovato. Melodia este destul de buna si am ascultat-o de cateva ori saptamana asta 🙂 Ultima melodie aleasa este cantata de Macklemore si … Haide… Cine nu o stie?! Melodia este foarte amuzanta si colaborarea cu Flo Rida i-a adus succesul. Unii spun ca este noul trend dupa Harlem Shake si Gangnam Style si are deja peste 240 de milioane de vizualizari :O


Spam-ul nu este permis pe acest blog !

