Why we love GLEE ? Best Lord Tubbington scene XD

tumblr_ml5b7xU4iR1qdu4kro1_500   ,, Uite-te la Glee! ” au spus ei. ,, Este o comedie!” au spus ei.

Am asteptat trei saptamani intoarcerea serialului meu preferat:) Dupa cum stiti saptamana aceasta joi serialul a reinceput pe FOX:) Toate erau bune si frumoase:) Recunosc , m-am cam mirat de ce sunt doar trei melodii in tot episodul , dar am spus ca … fie ce-o fi. Aseara m-am uitat sa vad noul episod si am ramas *SPEEKLESS* Nu asta este ce am asteptat eu trei saptamani GLEE !!! Trebuia sa fie un episod dragut in care toata lumea este fericita si alte de-astea! Am primit exact opusul 😦

tumblr_ml4zzweN9h1qbyi1io1_250

Episodul incepe banal , cand Brittany anunta ca un meteorit din Rusia  va lovi pamantul si ca ar trebui sa toti sa se duca la casele lor si sa-si petreaca ultimele ore cu familiile. Tocmai de asta ea alege sa ii cante una dintre cele mai cunoscute balade de iubire ,, More Than Words ” Lordului Tubbington ( – Daaa,pisica lui Britanny , cea care avea cont pe siteurile de POKER- ). Mi-am zis ,, Cum sa canti asa ceva unei pisici ? ” Mai ales ca Sam ajunsese cam gelos pe atentia pe care Britanny i-o acorda pisicii :)) Dar asta a fost singura parte amuzanta din slowul de ieri 😦

Apoi lucrurile devin dramatica , adica foarte dramatice. Ryder in sfarsit o intalneste pe frumoasa Kate , fata din scoala cu care coresponda pe internet , dar ea ii spune ca numele adevarat al ei este Marrisa si ca cinetumblr_ml4pk07Sg71r4pft0o2_250va ii folosise doar pozele si se daduse drept ea – un furt de identitate-. Ryder este furios si initial crede ca Marley i-a facut asta. Nu mai poate avea incredere in cei din club si este tensiune intre toti. Apoi Britanny anunta ca meteoritul nu va lovi pamantul si toate vor fi bine, dar tocmai atunci se aude un zgomot de arma descarcata. Cei din GLEE CLUB se ascund in clasa si aici recunosc ca era sa-mi dea lacrimile. Totul este atat de bine filmat si apare chiar atat de real 😦 Sam vrea sa iasa afara fiindca nu stie nimic de Britanny. Toti plang. Mama lui Marley plange pentru fiica ei. Blaine este primul care observa ca Tina nu este in clasa , iar Tina plange fiindca nu se poate intoarce la ei ( macar sa le spuna adio!) A fost totul atat de dramatic si imaginile cu ei filmandu-si  spusele de adio  m-a emotionat. Nu am plans niciodata la GLEE , dar episodul asta a fost cel mai puternic si emotionant de pana acum :(( Glee ne arata inca o data ca este mai mult decat o comedie este o lectie de viata pentru noi toti. Si faptul ca s-au concentrat mai mult asupra mesajului si nu asupra muzicii m-a impresionat:(

As avea atat de multe de adaugat si totusi atat de putine cuvinte de folosit 😦 A fost cel ami emotionant lucru pe tumblr_ml4n9xiI641qhvx9no1_250care l-am vazut in ultima luna 😦 Bine macar ca episodul viitor va fi unul mai linistit . Finn si Puck merg la colegiu, Rachel isi intalneste iarasi mama biologica cand da auditie pentru Funny Girl , la colegiu va fi HARLEM SHAKE si altele… Nu pot sa cred ce a putut sa-mi faca episodul asta. Nu o sa pun ca de obicei doar melodiile din episod , o sa pun si un filmulet care cred eu ca reprezinta cel mai bine episodul acesta , 04×18 ,, Shooting  Stars”. Am uitat sa va spun ca pistolul era a lui Sue , dar Becky i-l luase si a apasat pe tragaci fiindca ii era frica de ce se va intampla dupa ce liceul se sfarseste , de cat de periculoasa va fi viata de afara. Sue si-a asumat toata vina de dragul lui Becky si a fost concediata 😦 Nooo, Sue ( chiar daca a tot incercat sa distruga Glee Club , s-a observat mereu ca are o inima de aur)Iar cand Ryder a sunat-o pe Kate , telefonul s-a auzit din incapere semn ca cineva din Glee CLUB a facut toata chestia aia cu Kate 😦 Am un presentiment ca Unique este Kate , dar vom vedea in curand.Inainte sa ascultati cantecele uitati-va la clip :o3

Full Performance of „More Than Words” from „Shooting Star” | GLEE

Full Performance of „Your Song” from „Shooting Star” | GLEE

Full Performance of „Say” from „Shooting Star” | GLEE

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

