Blog Radar (3) Carti cu colti ( and special interview with Julia Ivashkov !!!)

julia ivashkov

    Uraaaa ! Ne bucuram sa anuntam ca Julia Ivashkov de pe blogul Carti cu Colti a fost de acord sa ne ofere un interviu pentru rubrica BLOG RADAR de saptamana aceasta . Julia este unul dintre bloggerii mei preferati. Ea a infiintat blogul Carti cu colti intr-un timp in care in Romania nu erau prea multe bloguri pentru carti si de aceea toti ar trebui sa-i multumeasca 🙂 Unde mai pui si ca blogul ei este unul dintre cele mai urmarite  din Romania,dar si din afara ? ( Cand mi-a spus numarul vizualizarilor blogului era sa cad de pe scaun :))) Julia conduce blogul alaturi de alte cinci persoane minunate de care veti afla , citind interviul de mai jos :

A interview with a romanian blogger !!! ( Daca vreti sa ajungeti direct pe blogul Juliei , dati click pe sigla de mai jos !!!)jszpfp

1.) Mulțumim ca ai acceptat acest interviu ! Cum ti-a venit ideea pentru blog ?

   Aveam blog de ceva timp,dar cu totul alta tema. Si daca tot eram clienta fidela a Editurii LEDA, am zis ,de ce nu sa am si un blog? Madalina de la Madalina’s Book mi-a dat ideea. Ea avea blog cu si despre carti de ceva timp si asa mi-am facut si eu. Si la 3 zile dupa, am primit si sponsorizarea LEDA.

2.) Ce au zis parintii tai despre blog ?

Nici acum nu sunt de acord. Citez” Pierdere de timp.”

3.) Cum arata o zi obisnuita din viata ta ?

Ma trezesc,verific Facebook-ul , butonez putin tv-ul, apoi pe net sa vad ce mai postez pe blog, si dupa citit.

4.) Spune cate ceva despre fiecare membru din echipa Carti cu colti.

Din echipa fac parte -Black,Andreea P., Andreea T,. Eva,  si Ana. Pe Blacky am cunoscut-o pe Goodreads,si mi s-a parut de gasca. Pe Andreea P. pe blogul LEDA, discutand despre Fifty Shades. Andreea T e una din my bff, Ana  este una din cele mai vechi prietene si Eva este o bloggerita fashion. TOATE SUNT MINUNATE!

5.) Care a fost cartea care ti-a deschis apetitul pentru lectura ?

   Prima carte citita a fost Masca de fier de Alexandre Dumas, apoi am continuat cu carti de Sandra Brown ,cand aveam 12 ani, si pot sa zic ca apetitul pentru cartile fantasy mi l-a deschis Amurg de Stephenie Meyer. Dar inainte de asta,citeam mult ,carti chick lit.

6.) Care a fost seria ta ,, de suflet ” ?

Amurg! Fara indoiala. Sentimentul pe care l-am avut cand am citit prima data,nu l-am mai regasit la nicio carte,desi am citit carti de 10 de ori mai bune. A fost dragoste la prima citire.

7.) Spune-ne despre pasiunile tale ( in afara de citit si scris ).

Imi place sa pictez. Am fost olimpica  cand eram in generala, dar nu am mai continuat,dupa ce am intrat la liceu.

8.) Care a fost cel mai amuzant pasaj pe care l-ai citit intr-o carte vreodata ?

Well, when you chased me through Kyrian’s house, I did wet my pants a bit. Guess I’m not housebroken after all. My mom will be so disappointed after all she went through to potty train me. But once you let me live…your big mistake…now I know you think I’m too cute and fluffy to kill. (Nick)” 
― Sherrilyn KenyonInfinity

“Not half as much as I’d miss me if you killed me. (He blinked like a girl and leaned against Ash’s shoulder.) Please don’t hurt me, Ash. Please. I don’t want to die while I’m still a virgin. At least let me get laid before you kill me – which according to my mom I can’t do until I’m married and I can’t do that until I finish college. So you have to wait a good ten years before you snuff me. Deal? (Nick)” 
 
9.) Cum arata viata ta daca n-ai fi inceput blogul ?

Mai goala cu cateva sute de carti.

10.) Ce sfat le dai cititorilor blogului meu ?

Sa citeasca si sa descopere ceea ce e in spatele cuvintelor. Si sa-ti urmareasca blogul. Pupici!

––––––––Multumim,Julia!––––––––––––

 

 

 

 

 

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

