Music … my inspiration ! (16)

   ( Azi sunt intr-o faza melancolica ) Bai , frate , deci am deschis televizorul la un anumit post de televiziune si acolo se certau doua destepte . M-am saturat de lipsa de cultura de care dau dovada anumite manifere . Sincer , mi-e pohui . M-am saturat de ce se vinde in tara , ce aduce rating . Nu mai am cuvinte 😐 Cred ca urmatoarea melodie exprima ceea ce simtim toti . INNA a facut o treaba minunata si eu unul cred ca asta este cea mai reusita melodie a ei de pana acum.

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

