Blog Radar (2) Bianca2b ( and special interview with Bianca !!!)

bianca2b

Sunt sigur ca majoritatea ii urmariti blogul sau macar ati auzit de el , dar pentru nestiutori , astazi o sa vorbim despre (si cu) Bianca Calin , tanara bloggerita de pe blogul  Bianca2b (Bianca2b.wordpress.com). Bianca2b a aparut in Decembrie 2010 din dorinta unei tinere de a promova in tara ei natala , Romania , literatura  fantastica straina. Bianca a fost unul dintre primii bloggeri romani pe care i-am descoperit si datorita celor ca ea m-am apucat de acest blog . Eu ii urmaresc blogul zilnic si n-am regretat niciodata , pentru a face o treaba foarte buna cu recenziile , blog tour-urile si am descoperit pe blogul ei o gramada de carti minunate si multe , multe idei interesante . Sunt impresionat si de felul cum Bianca reuseste sa fie atat de organizata ( sa scrie pe blog , sa cante la vioara , sa fie beta reader s.a.m.d.)  Daca v-am facut curiosi cu privire la ceasta tanara bloggerita va prezint mai jos un interviu cu Bianca2b .

Interview with a romanian blogger , Bianca M. Calin (Bianca2b ) !!! ( Apasati pe bannerul de mai jos pentru a ajunge direct pe blogul Biancai ! )

banner-bianca 1.)  Bianca , multumesc ca ai aceptat sa ne acorzi acest interviu ! Cum ti-a venit ideea sa incepi un blog ?

In 2009/2010 eram o admiratoare infocata a Sabinnei, de pe Sabinna’s Angel For a Story.Mi se parea minunat cum putea ea sa ma faca sa vreau sa citesc o carte. La un momentdat, am realizat ca mi-ar placea sa fac si eu acelasi lucru! Pe 3 Decembrie 2010 mi-am luat inima in dinti si am postat pentru prima data pe blogul Bianca2b. Si de atunci nu m-am mai oprit.

2.) Ce au zis parintii tai despre blog ?

     Parintii mei au fost entuziasmati si m-au sustinut de la inceput. Binenteles, uneori considera ca petrec prea mult timp pe blog,dar intotdeauna ma sustin si se bucura de cate o reusita.La inceput au fost sceptici cand am primit prima carte pentru recenzie si se indoiau ca nu va trebui sa o platesc sau sa o trimit inapoi, dar acum s-au obisnuit sa vina postasul in fiecare saptamana cu vreo carte.

3.)     Cum arata o zi obisnuita din viata ta ?
     In timpul saptamanii (bintenteles, in timpul scolii) ma trezesc la 7:45, si plec la scoala la 8:15, unde stau pana la 14:05. Cand ma intorc acasa mananc repede, apoi daca am de invatat sau am vreun examen la facultatea de muzica invat pentru examen. La ora 4 incep sa studiez la vioara pana pe la 7. Dupa, imi fac geanta pentru ziua urmatoare, postez pe blog, ma ocup de e-mail-uri,Facebook,blog tour-uri si in general de tot ce tine de carti,iar la ora 11/11:30 cad lata in pat. Vinerea e fara scoala pentru ca am ore la conservator. Sambata ma trezesc la 8, iar la 10:30 plec la ora de vioara la conservator ,pe care o incep la 11:30 si care tine cam o ora, o ora jumatate.Dupa ma intorc acasa si daca am de invatat pentru examene, invat.Daca nu, ma joc cu cainele meu (asta o fac de o saptamana doar. ) , stau pe blog, vorbesc cu prietenii mei, citesc sau ma uit la TV, la emisiunile mele preferate.
In timpul vacantei  imi permit sa studiez mai mult, sa citesc mai mult si sa fiu alaturi de cititorii blogului meu mai mult timp.Ah da, si imi ard pielea la soare.:))
4.)     Ti s-a intamplat vreodata sa te recunoasca cineva pe strada ?( care stia de blog )
Nu, nu din cauza blogului.Am fost oprita pe strada de diferiti oameni care mi-au zis ca m-au vazut la concerte si ca ma aprezieaza si asa mai departe, dar niciodata din cauza blogului.Cand locuiam in Romania, stateam in Barlad, un oras micut, de unde nu aveam vizitatori ai blogului. Iar acum ca m-am mutat in Grecia, e cam greu.
5.)     Care a fost cartea care ti-a deschis apetitul pentru lectura ?
 
     Cand eram mica, nu imi placea sa citesc. Dar cand am crescut (pe la vreo 9 ani,cam asa) am inceput, deodata,sa citesc. Insa, cartea care m-a facut sa iubesc lectura si sa citesc cat de mult pot a fost “Amurg”. Mi se parea cea mai buna carte, dar acum am descoperit carti mult mai bune.
6.)     Care este seria ta ,, de suflet ? ”
   “Creatura” de Nely Cab. Superba!
7.)     Cum itit imparti timpul intre blog si celelalte pasiuni ale tale ?
526479_576189445757408_1400224397_n
     Incerc sa le impart cat de bine pot. Scoala ma incurca mult.Nu am nicio treaba cu scoala.Ma duc pentru ca trebuie sa termin, nu ca mi-ar folosi. Meseria mi-o stiu de acum: violonista.Nu e o meserie cat o placere.
Pe langa citit, imi place sa cant, sa scriu recenzii (dupa cum ai observat),sa ascult muzica,sa ma plimb, sa fac cumparaturi, sa lenevesc (da, la mine asta este o pasiune) si, in primul rand, sa cant la vioara. E greu sa le imparti pe toate in doar 24 de ore, dar cumva, mai cu o agenda, mai cu alarme, merge. Imi aduc aminte ca aveam 8 ani si aveam o conversatie cu profesorul meu de vioara si mi-a zis ca atunci cand voi creste voi ajunge sa imi programez fiecare minut al zilei.Nu ma asteptam ca momentul asta sa vina asa de repede. Am un caiet in care imi programez saptamana. E ciudat si “exciting” in acelasi timp.
8.)     Care a fost cea mai plictisitoare carte pe care ai citit-o vreodata ?
        Nu imi amintesc.Am citit multe carti care m-au plictisit intr-o masura mai mare sau mai mica,dar nu a existat vreo una care sa pot spune ca e cea mai plictisitoare din viata mea.
9.)     Cum arata viata ta acum daca nu ai fi inceput niciodata blogul ?
         Plictisitoare.Fada.Mi-am facut o multime de prieteni printre bloggeri,autori si editori si am avut multe realizari (dar si dezamagiri),incat cand ma gandesc la viata mea fara blog,ma ia groaza.
10.) Ce sfat le dai celor care vor sa isi inceapa si ei un blog ?
     Sa nu se dea batuti.Sa fie originali si sa vina mereu cu ceva nou. Sa fie increzatori pe fortele proprii si indrazneti.
Multumesc , Bianca ! A fost o onoare sa te am pe blogul meu 🙂
      Dupa cum vedeti , aceasta este saptamana surprizelor si de-abia m-am incalzit . Bianca este intr-adevar de apreciat si sper ca dupa ce cititi acest interviu sa faceti o vizita blogului ei , fiindca chiar merita . Si nu uitati sa va inscrieti la concursul de pe blog la care puteti castoga seria ,, Bloodlines ” in format PDF ( intrati la rubrica de concursuri.)
dev logo
2 gânduri despre „Blog Radar (2) Bianca2b ( and special interview with Bianca !!!)

  1. Pingback: Primul meu interviu! | bianca2b

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

