ISTERIA DE MIERCURI : What do you think about this ? :)

So … dupa cum vedeti am o noua isterie 🙂

(  Pentru cei care urmaresc blogul pentru prima data – Nu va speriati , isteriile sunt de bine,inseamna ca sunt fericit -)

De data aceasta cu implinirea unei sume frumoase de vizualizari ale blogului am luat cateva decizii majore pentru blog. O sa va las mai jos cateva dintre deciziile mele 🙂

1.) Foarte curand blogul va avea pagina de Facebook : Ati auzit bine ! In mai putin de o luna blogul va avea pagina de Facebook in care voi posta ce mai este nou si ceea ce trebuie sa stitit despre cartile voastre preferate . Desi am inceput blogul acesta in luna ianuarie , ultimele statistici imi arata ca exista persoane care cauta zilnic blogul si urmaresc articolele .

2.) Foarte curand blogul isi va schimba tema .  Nu stiu exact cand se va intampla asta , dar ceea ce stiu sigur este ca o sa fac cateva schimbari majore , de accea s-ar putea ca un week-end blogul sa nu fie disponibil ( – Sa nu va speriati, inseamna ca o sa schimb tema si o sa rearanjez mai ordonat articolele de pana acum –)

… Si asta nu este tot : Am terminat de lucrat la sigla oficiala a blogului `Devoratorul de carti ‘. Este realizatata de mine si astept sa imi spuneti daca va place sau vreti sa o schimb .  Mie unuia imi place enorm . Este haioasa si intr-un fel dinozaurul ma reprezinta =)) O sa o vedeti mai des dupa ce o sa schimb tema 🙂 Daca aveti vreo intrebare , lasati un comentariu .

dev logo

4 gânduri despre „ISTERIA DE MIERCURI : What do you think about this ? :)

  1. Sigla este atat de simpatica! ❤ Sa nu o schimbi, e foarte tare si originala 🙂 Mi se pare ca se potriveste cu numele blogului 🙂 De abia astept sa vad noua tema a blogului si paginuta de FB 🙂 Bafta! 🙂

  2. Sigla eternizeaza dragostea ta pentru carti caci ele vor fi pastrate in siguranta in burtica dinozaurului.

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

