Ce ziceti despre … ? (4)

Sunt o persoana diabolica >:) O sa va scriu despre o carte atat de speciala incat jumatate de planeta asteapta lansarea ei ( – inclusiv eu -) Este vorba despre …. *tobele* …  Divergent 3  de Veronica Roth . Desi momentan nu stim prea multe despre aceasta carte ( In afara ca in ea Caleb , fratele lui Tris , va avea un rol major ) am ales sa-mi spun parerea mai jos ! Enjoy !

   10616322

Descriere :

What if your whole world was a lie?
What if a single revelation—like a single choice—changed everything?
What if love and loyalty made you do things you never expected?

The explosive conclusion to Veronica Roth’s #1 New York Times bestselling Divergent trilogy reveals the secrets of the dystopian world that has captivated millions of readers in Divergent and Insurgent.

Parerea mea  :

  Cum nu am citit inca cartea si nimic nu am gasit prea multe informatii despre aceasta carte pe internet o sa va spun pur si simplu cum cred eu ca va fi aceasta carte . Intr-un cuvant ? Pai , sa ma gandesc … EXPLOZIVA ! Aici vorbim de Veronica Roth , una dintre  cele mai iubite scriitoare a ultimilor doi ani .  Scriitoarea care nu s-a induplecat sa imi omoare unul dintre personajele preferate , Lynn . Volumul trei al seriei este cel care incheie  seria Divergent , deci ma astept sa fie mai bun decat celelalte doua ( care , apropo , au fost perfecte ! ) Asa ca , abia astept lansarea cartii si in Romania ( Lansarea in America si UK este programata simultan in Noiembrie ) Cartea asta cred ca va fi aparitia anului 2013 si pariez pe Veronica . Asta este parerea mea si sper ca v-ati distrat citind aceasta scurta parere . Nu uitati sa va inscrieti la concursul de pe blog , la care puteti castiga seria Bloodlines de celebra Richelle Mead in format PDF ( Daca nu stiti despre ce este vorba , dati un click la categoria Contest ) .  P.S. Am inceput sa folosesc sigla blogului 😉

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

dev logo

            

2 gânduri despre „Ce ziceti despre … ? (4)

  1. Insisti sa-mi sperii parintii? :)) Era sa urlu cand am vazut articolul ;)) Credeam ca a a aprut si sunt eu capiata si traiesc in vreo pestera :)) De abia o astept ❤

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

