In my mailbox #1

in my mailbox

Am realizat ca desi am primit multicele carti in ultima  perioada n-am facut niciodata o rubrica ,, In my mailbox ” Asa ca … Va prezint noua rubrica ,, In my mailbox ” Nu vreau sa ma aglomerez cu prea multe carti intr-o postare asa ca in aceasta o sa va arat decat ce am primit in aceasta saptamana . So … cred ca sunteti pregatiti .

Nmk0579[1]

Nmk0576[1]

De la John Rector mi-au venit Already Gone si The Grove cu autograf 🙂 Thank you , John !

Nmk0581

Iar de la Mary Higgins Clark , supranumita ,, Regina Suspansului ” mi-a venit I`ll Walk Alone 🙂 Thank you , Mary ! 🙂

Asta a fost tot pe saptamana asta , dar abia astept sa imi soseasca inca cateva carti 🙂

3 gânduri despre „In my mailbox #1

  1. Ce frumoase sunt 🙂 Regina suspansului? Imi place cum suna, probabil ca I’ll walk alone e super tare ❤ Si eu astept cateva carticele, de abia astept sa soseasca 😀

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

