ISTERIA DE SAMBATA DUPA-AMAIAZA : Am salvat o creatura frumoasa :)

     Am o noua isterie ! :))

Ma plimbam prin oras cand am vazut la o statie de autobuz un poster A3 cu filmul ,, A 16-a Luna ” . Saracul poster era indoit de vant si nepasarea oamenilor incat se mai tinea putin lipit si cadea 😦 Atunci mi-a venit ideea : De ce nu l-as salva eu ? Asa ca am dezlipit cu atentie posterul de pe cabina ( avand grija sa nu se distruga si mai rau ) , l-am luat acasa si l-am ajustat . Am taiat zonele distruse si sfasiate si in cele din urma l-am lipit pe usa mea 🙂

Nmk0575

Nmk0574 

Ha ha :)) Voi ati vazut filmul ? Eu merg sambata viitoare sa il vad 🙂 

 

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

