Why we love GLEE ? Best QUINN scene XD

M-am tot gandit daca ar fi bine sa mai continui cu aceasta replica , dar dupa ceam vizionat episodul de Valentine`s Day din GLEE  raspunsul a venit singul ,, I DO ” . Noul episod a schimbat tot ce stiam despre GLEE pana in momentul de fata . Pe langa faptul ca a adus doua cupluri vechi ( aproape ) impreuna :)) Nu , serios .

tumblr_mi90yaM4AI1s4gzcgo2_250

So , in noul episod vechiul GLEE CLUB se reuneste pentru nunta profesorului Will Schuster cu Emma ( Se intampla in sfarsit dupa patru sezoane de asteptat ) .  A fost asa emotionant sa-i vad pe toti la un loc si sa o ascult pe Mercedes cantand .Dar nu va mai fi o nunta anymore din moment ce Emma se hotareste ca o nunta si o viitoare casnicie ar fi epuizante pentru cineva cu sindromul OCD si fuge de la nunta . ( Fata domnului Schue cand o vede pe Sue in rochie de mireasa face toti banii =)  Finn si Rachel repeta pentru un duet ce il vor interpreta la petrecerea de logodna ( care va fi doar o petrecere obisnuita de Valentine`s Day, apropo.)

tumblr_miaecqFfbR1r749vso1_250     Dar personajul pe care vroiam eu sa insist este Quinn . Se pare ca dupa      paruiala cu Santana de Ziua Recunostintei si dupa ce au interpretat ,, Love Song ” cand au fost in vizita la Rachel , cele doua par sa se inteleaga bine . Mult prea bine , defapt . FOX , nu stiu exact ce incerci tu sa faci , dar n-o sa-ti iasa . Episodul asta a fost pur si simplu TOO MUCH . S-a insistat pea mult pe chestii pe care defapt nici nu vroiam sa le aflu ( – si nici nu ma simt mai bine acum ca le-am aflat – ) Pe bune FOX , Rachel insarcinata ?! wtf ?

tumblr_miaecqFfbR1r749vso4_250

Iar Quinn este un fel de bad girl , dar nu genul de ,, Really Bitch ? Really ? ” pe care o intalnim in primele sezoane . Pe langa asta Artie isi gaseste o prietena ( o alta fata in scaun cu rotile care a fost concurenta la GLEE PROJECT in sezonul 1 )  A fost un episod plin de surprize si rasturnari de situatie si eu sunt foarte nerabdator sa vad ce se va mai intampla in episodul viitoar . Sper ca Brody sa-si ia talpasita din serial ( Rachel nu banuieste ca el e defapt un _ _ _ _ ) Sper ca v-am starnit interesul si sa urmariti noul episod din GLEE . Este serialul meu preferat inca de cand l-am descoperit in 2010 🙂 Si nu uitati sa imi urmariti blogul in continuare . O sa fac o recenzie cat de curand pot 🙂 Va las mai jos cateva piese din GLEE care mie mi-au placut enorm 🙂 Emma cantand rapp ?! So creppy =))

Full Performance of „Getting Married Today” from „I Do” | GLEE

 

Full Performance of „Anything Could Happen” from „I Do” | GLEE

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

