Why we love GLEE ? Best SANTANA scene XD

  Dupa cum cred ca stiti sunt mare fan Glee XD , iar acest articol e dedicat in special fanilor GLEE 🙂

Joi seara a aparut noul episod  4×13 Diva si atunci mi-a venit ideea pentru acest articol . In noul episod Santana Lopez ( interpretata de Naya Rivera ) se intoarce in Lima , Ohio .  Dupa ce s-a terminat acest episod mi-am dat seama ca un mare motiv pentru care imi place GLEE este tocmai pentru faptul ca Naya Rivera joaca in acest serial . Adica , doar priviti-o ! Este superba , are o voce grozava si ea provoca majoritatea conflictelor in primul sezon .

tumblr_mhpy0rRaJf1qa1bxgo1_250

Intoarcerea ei in Lima mi-a reamintit cat de talentata este cu adevarat              si ca este una dintre actritele mele preferate . Serialul nu ar mai putea fi la          fel . Oricat de rau s-a purtat cu Rachel si Finn , totusi este amuzanta si plina   de viata . In acest episod a avut doua solouri pe melodii celebre ,,  Nutbush City Limits ” si ” Girl on fire ” noul single al Aliciei Keys . Le-a interpretat perfect si  chiar a adus putin cu Santana cea veche , aroganta si plina de ea insasi . Cu toate astea , acum este mai matura si stie ce vrea . Imi pare rau pentru Brittany , caci venirea Santanei a lasat acteva urmari 😦 As vrea sa fie totul ca la inceput , dar acum nu mai este posibil . Unul dintre motive este faptul ca Sam si Brittany se vor logodi in sezonul acesta .

tumblr_mhw245LRpj1rorqk0o1_250

Un alt motiv pentru care ma bucur ca a venit Santana este faptul ca se va  muta  din episodul viitor in New York cu Rachel si Kurt si va avea cine sa o   puna la punct pe Rachel :)) Nu stiu … Eu mereu am fost in RACHEL TEAM , dar     de cand s-a mutat in New York City a devenit groaznica . Ma mir ca Kurt nu s-a   gandit mai devreme sa o dea afara din casa 😐 Brody este o influenta proasta pentru Rachel si sper ca ea si Finn sa se impace in cele din urma :))

tumblr_ly09ojgriG1qcuwrc
Stupid fact : Am cazut de ras la reclama cu Naya Rivera la M&M , care a fost lansata in premiera la deschiderea SuperBowl saptamana asta ( in reclama Naya este foarte atasata de Red [ bomboana rosie de la M&M])

tumblr_m41mv3biuZ1qff8hqo1_500  brittany-glee-heather-morrison-funny-season-4

Poza cu Britanny este din episodul in               care Santana plecase la facultate , iar               Britanny se cupleaza cu Sam in cele din urma . ( MORE DRAMA O_O )

Full Performance of „Nutbush City Limits” from Glee

Full Performance of „Girl on Fire” from „Diva” | GLEE

M & M
Commercial with Naya Rivera Super Bowl 2013


tumblr_lpxnm2qYGA1qjqxmoo1_500

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

