Blog Radar (1) Twilight Saga Romania

 *  Am descoperit un nou site si sunt atat de entuziasmat *

 

Nu sunt cel mai mare  fan Twilight 😐 You got it ? Cartile sunt destul de bune cu o naratiune   dinamica , dar filmele lasa de dorit . Mie nu-mi place deloc Kristen Stewart ( e singura actrita  care nu poate  exprima emotie . It`s a little bit creepy , like a wood =))  Oricum , in seara asta am descoperit un blog grozav ,  care mi-a mai indulcit putin parerea despre Twilight ( I`m still here , Kristen :)) Siteul se numeste Twilight Saga Romania  si aici gasiti cele mai noi stiri despre carti , actori , filme . Ceea ce mi-a palcut si mai mult a fost ca acest site are si o noua rubrica pentru A 16-ea luna , o carte care a fost ecranizata si va aparea si in cinematografele din Romania pe15 februarie , numit Beautiful Creatures .

Cum spuneam , siteul e genial si eu il urmaresc cu placere 🙂 Unde sa mai p531480_10151541165871833_1212155779_nui ca siteul organizeaza si un concurs la care premiul consta  5 invitatii de doua persoane la filmul Cronicile Casterilor: A 16-a Luna , 5 carti A 16-a Luna ,  4 tricouri (doua pentru baieti si doua pentru fete) A 16-a Luna , 10 insigne Dark si Light . Pe mine deja m-a convins . Va puteti inscrie la concurs aici . Chair daca nu sunteti fani Twilight , puteti vizita siteul ! Este bine realizat ,  mai ales pentru un site de promovare romanesc . Multumiri speciale Juliei , pentru pont 😉

 

539744_10151541165861833_1083567359_n

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

