Music … my inspiration ! (8)

Mi-am amintit de melodia asta . Cand eram mai mic o adoram 🙂 Este cam veche , dar e cantata de Jessie J. , deci cui ii pasa cat de veche este ? Eu unul o ador pe Jessie J 🙂  🙂 Sper sa va placa melodia ! Ramaneti pe blog . In curand un nou interviu special cu una dintre cele mai iubite scriitoare indie 🙂

2 gânduri despre „Music … my inspiration ! (8)

  1. he,he,,,mie imi place exprimarea asta:cand eram mai mic o adoram..ca si cand era acum mult timp(asa spune si fiica-mea, si are trei ani si jumatate)…ce vreau sa spun este ca eu, care am 34 de ani, ma amuz cand va aud pe voi, care nu aveti inca 18 ani, ca vorbind despre ceva care s-a inamplat cu muuult timp in urma.

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

