Castigatori concurs Shadowfell si Wilwood Dancing :)

A venit timpul sa anunt castigatorii concursului organizat pe blogul meu . Ii multumesc lui Juliet care a facut  realizarea acestui concurs posibila ❤ ( THANK YOU , Juliet ! ) Stiu ca defapt toti asteptati castigatorii , asa ca de ce sa o mai lungesc .

 

Cartea Wilwood Dancing merge la … * TOBELE * … alledawn ! Felicitari alledawn !

  

Comentariu castigator : Nu am avut niciodata posibilitatea sa citesc o carte de Juliet Marillier. Sincer, nici macar nu am auzit de aceasta autoare pana in acest moment, dar dupa ce am cautat mai multe informatii despre ea si Shadowfell, am ajuns la concluzia ca mi-ar placea cartea. Este diferit fata de tot ce am citit pana in momentul de fata si, in plus, am citit multe opinii de bine despre Shadowfell.

 

 

A doua carte pusa in joc , Shadowfell merge la … * TOBELE* … katherine585 ! Felicitari katherine !

 

Comentariu castigator : Pot sa spun ca nu am auzit niciodata de aceasta carte, dar asta nu inseamna ca nu pot face un pas in fata si sa o citesc.
Nu sunt mandra cu nr foarte multe de carti citite in engleza, dar totusi inteleg esentialul cartii.
Din descriere mi se pare o carte interesanta, cu vampiri, care apropo sunt o obsesie pentru mine.
Citesc cu sufletul la gura orice carte cu vampiri, iar cu fiecare pagina citita, aflu mai multe noutati despre ei.
Ma axez deobicei pe genul fantasy, cand vine vorba de carti.
De ce as dori sa citesc aceasta carte? Pai mi se mare interesanta, iar coperta este minunata.
Titlul cartii ma duce cu gandul la o serie minunata Shadow Falls.

 

– Cam asta a fost concursul ! Alledawn si Katherine585 astept datele voastre ( adresa si telefon ) la adresa florinsorescu1999@yahoo.com in decurs de 24 de ore . Daca nu le primesc ma voi vedea nevoit sa aleg un alt castigator . Va multumesc mult tuturor pentru participarea la acest concurs si stati pe aproape ! Mai multe concursuri si ultra surprize in curand 🙂 –

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

