INSTERIA DE JOI DIMINEATA : Un autor mi-a cerut ajutorul ?! XD

     AAAAAAAAAAAAAAAAH ! ( Sper ca in cele din urma sa va obisnuiti cu isteriile mele )

             Nu pot sa cred . De cand a venit propunerea sunt … fara cuvinte . Tocmai am primit un mail de la un autor ( din nefericire , nu pot deocamdata sa spun cine ) in care ma roaga sa il ajut cu traducerile in noua lui carte ?! Va fi o femeie in varsta care foloseste cuvinte in romana amestecate  cu cele in engleza , iar autorul vrea sa il ajut cu propozitiile mari in romana XD Atat de fericit ! Niciodata nu m-am imaginat ca as putea ajuta la traducerea unei carti ( in romana ) daramite sa mi-o ceara tocmai autorul . Ziua asta trebuie a fie GROZAVA !

 

Glee-1x20-Theatricality-GIFS-glee-12482561-374-211

20120703050438!Emma_GIF

Scared_glee_gif

tumblr_m2w74fLnUY1r81e30o1_500

4 gânduri despre „INSTERIA DE JOI DIMINEATA : Un autor mi-a cerut ajutorul ?! XD

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

