Music … my inspiration ! (6)

Pe langa faptul ca iubesc cartile , nu am precizat niciodata ce alceva mai iubesc si anume serialul american GLEE . Ma uit in fiecare vineri (apare joi seara ) De-abia astept sa reinceapa in America pe 25 ianuarie !!! A ajuns la sezonul 4 , iar eu il urmaresc de mult timp si il ador . Este serialul meu preferat . Apoi cand ma uitam pe blog , am sesizat ca nu l-am pomentit nici macar intr-un post , asa ca in loc sa va povestesc eu despre ce este vorba o sa va pun o melodie cantata in Glee care cred ca spune totul . Enjoy !

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

