Aventura de la librarie

Vroiam doar sa povestesc ce mi s-a intamplat astazi la librarie :))  Astazi m-am dus la librarie sa imi iau o carte noua , desi am vreo 20 necitite :)) Venisem pentru INSURGENT . Doamna de acolo ma cunostea de mai mult timp si i-am spus cat de mult imi placuse primul volum , DIVERGENT . Ea a inceput sa caute volumul prin librarie , iar eu ma uitam dupa noutati . Dar … SURPRISE … volumul nu era expus asa ca m-a chemat si pe mine sa il caut .  Nu ear nici acolo . Apoi am cautat in depozit printre cateva zeci de carti nou aparaute . In felul asta am gasit o noua carte pe care se pare ca mi-o voi lua curand : FRENEZIA . Anyway , dupa o jumatate de ora de cautari ( in care libraria a stat inchisa doar din cauza mea =))  pana la urma am gasit cartea :)) Era foarte in spate , dupa cateva straturi de carti La jumatatea drumului spre mormant si Altfel de Ingeri :))

2 gânduri despre „Aventura de la librarie

  1. Ce tare, libraria din orasul tau e foarte bine aprovizionata. Aici nu gasesti nimic SF sau YA. Doar carti cu lecturi obligatorii pentru scoala. Plictisitoooor! 🙂 Noroc cu tanti de la librarie care totusi citeste Fantasy si-mi mai da si mie carticele ;;)

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

