About me

In acest post o sa spun cateva lucruri despre mine . Enjoy !

1 ) Port ochelari … cand nu este vreo persoana prin preajma .

2 ) Scriu o carte ( sau mai bine zis o serie ) . Numele seriei este South si va avea 4 volume + 1 volum despre vietile personajelor inainte de a se muta in South . Exact , South este un orasel in muntii Montanei , iar personajele principale sunt trei vampiri . Mai multe altadata …

3 ) Am o sora .

4 )  Cand eram mic visam sa produc benzi desenate :))

5 ) Nu cred in inorogi ( – si nici ei nu cred in mine – )

6 ) Nu joc Metin sau jocuri de genul asta . Provoaca dependenta .

7 ) Imi petrec trei sferturi din timpul liber citind si trei sferturi din alocatie cumparand alte carti . Si , yep , am prieteni .

8 ) Nu imi place iaurtul de capsuni sau inghetata de capsuni sau cam toate produsele cu capsuni .

9 ) Cateodata sunt foarte paranoic .

10 ) Imi place cafeaua .

11 ) Nu am o carte preferata . Am sute .

12 )  Sunt impulsiv . Mai am si eu defecte .

13 ) Imi place Lady Gaga si ma mandresc cu asta .

14 ) Ador autorii indie . Si inghetata cu menta si ciocolata 🙂

15 ) Ultima vacanta am petrecut-o la munte , de Revelion .

16 ) Unii spun ca sunt ciudat si enervant . Nu ma supar . Daca ma provocati pot fi foarte ciudat si foarte enervant .

17)  Cand parintii mei nu sunt prin preajma tin adevarate spectacole de karaoke in camera mea . Vecinii mei asculta muzica buna fie ca vor , fie ca nu :)))

18 ) Nu consider ursii panda ATAT de adorabili .

19 ) Am un porcusor de Guineea . Si il cheama Gicuta :))

20 ) Am o perceptie diferita asupra realitatii .

21 ) Filmul meu preferat este Hunger Games .

22 )  Urmaresc blogurile despre carti ale cititorilor romani : Bianca2b , Sabbina , Carti cu colti , Ratacitori ,Daniella , etc .

23 ) Noaptea alerg cand pe hol este intuneric .

24 ) Imi place sa surprind , dar nu excentric .

25 ) Tocmai am scris 25 de chestii despre mine intr-un post =))

Acum sper ca o sa ma intelegeti mai bine 🙂

 

tumblr_mfuslsfbpe1qiaqpmo1_500_large

 

 

4 gânduri despre „About me

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

